ahlan ya asdiqoi

>> 24 Julai 2009

sekian lama menunggu denagn penuh persoalan dan debaran. akhirnya keluar juga keputusan rayuan untuk second intake bagi ijazah usim-dq.

namun hanya 4orang yang diterima untuk rayuan dan 6orang merupakan mahasiswa yang sudah pun berada di usim dan memohon untuk berpindah ke kampus dq yang terkandung berbagai keistimemaan.

ini menjadikan penambahan mahasiswa bagi ijazah usim-dq 36orang dari jumlah asal ialah 26orang bagi first generation. sahabat baru tergolong dari 4lelaki dan 6perempuan.

tetapi kedatangan sahabat2 menimbulkan berbagai rasa yang tak dapat ditafsirkan. sedih, gembira, kecewa, bersyukur, semuanya hanya allah sahaja yang tahu sebabnya. namun itu semua merupakan tanjizil hadis yang telah ditetapkan olehNYA.

aku sebagai leader perlu menerima dengan hati yang terbuka dan perlu menyusun stategi yang terperinci agar semuanya dapat dikawal sebaik mungkin.

apa-apa pun aku mengharapkan agar kita akan sama-sama menggembeleng tenaga untuk menjadikan generasi pertama ini dapat melakukan yang terbaik.

"intansurullaha yansurkum" 47:7

inilah ayat yang sering membakar semangatku untuk meneruskan perjuangan

0 comments:

Catat Ulasan

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP